19 aprilie, 2010

Multumesc pentru tot!!!!!

    Ieri am sarbatorit ziua mea de nastere: flori, zimbete, "un pahar de cuvinte" cu cei dragi, cei ce nu au putut fi alaturi nu au uitat sa ma sune sau sa-mi lase un mesaj de felictare sub forma de sms, mesaje instante...pentru toate urarile, pentru ca existati, pentru prietenie, pentru tot-MULTUMESC
Vreau sa arhivez in blog citeva mesaje...pur si simplu pentru capitolul vietii"amintiri":
 "Un gând frumos, un dor nebun ce zboară către tine, un sarut si-un La mulţi ani ! Primeste de la mine. Lolo îţi doresc numai cer senin, sa fii fericita si mult iubita. Sunt fericit ca am cunoscut o persoana deosebita asa ca tine"
 "La Multi Ani, cu ocazia aniversarii, multa sanatate si bucurie. Sa fii fericita, dar si sa faci fericiti pe altii.Sa fii iubita, dar si sa raspandesti iubire in jurul tau. Sa ai parte de tot ce e frumos in lumea asta si toate visele sa ti se implineasca.Sa fii fericita si frumoasa ca o zi de primavara, iar norocul sa te insoteasca mereu. La multi ani draga mea Lola!!!" 
 "La multi ani!!!! Fie ca flacara iubirii sa-ti fie purtata pe aripi de ingeri, iar bunul Dumnezeu sa te aiba mereu in paza lui"
 "Felicitari Lola, iti uram multa sanatate, dragoste si mult noroc in viata, sa fii mereu inconjurata de persoanele ce te stimeaza si te vor sustine in momentele grele ai vietii.LA MULTI ANI ! ! !"
 "Fie ca in ochii tai mereu sa sclipeasca FERICIREA!!!♥La multi ani si vise implinite alaturi de cei dragi.."Misca
"Salut Lolita!!!
In aceasta Zi insemnata de Duminica am o deosebita placere sa Te felicit cu ocazia Zilei de nastere! Iti doresc sanatate trainica, prosperitate, bunastare si succese mai mult personale... dar sa nu uiti si de cele profesionale. Sa fii mereu zimbitoare, vesela si bunavoitoare precum te-am cunoscut.
Din partea mea un buchet mare de trandafiri (F) (F) (F)  LA MULTI ANI !!!Salutari la toti si numai bine!"
 "La multi Ani!!! Un ocean de dragoste si o mare de fericire, indeplinirea visurilor si armonie in familie, multe bucurii de la cei dragi!!!"
 "Salut frumoas-o !!!! Felicitarile mele !!! Multi ani, bani si sanatate din plin!!!! Dragostea din inima sa radieze ca soarele de primavara. Nu te uit si mi-i dor de prietena mea draga. Sa ai bairam cit mai placut! Pa."
 "Lola te félicit cu ziua ta de nastere!!! Sa fii mereu frumoasa ça aceasta zi de primavara de azi! Iti doresc sa iubesti si sa fii iubita!!"Luiza
 "nana La Multi Ani!!! Sanatate si norok in toate,sa fiu iubita si mereu dorita...realizari si succese` in toate,nana Happy B-Day "
 "A trecut  un an din viata ta , a trecut si s-a topit.......-Ai gustat din el dulceata si ai plins si ai iubit.........Un alt an iti sta in fata unul nou necunoscut.........- Nu stii ce-ti aduce-n viata, ceva nou ceva placut.........Vreau doar in ziua aciasta frumoasa sa-ti doresc doar bucurie multa fericire, o dragoste mare si sincera , noroc si bani , ca tu o meri mult mtlt. Cu drag Aleksandra."
"...iti doresc sa ai parte de o zi frumoasa si plina de fericire...fii prietena soarelui si-a vantului calator...al florilor cu miresme imbatatoare....al imensitatii cerului albastru...
....fii mereu prietena mea....
....cu drag, ca in fiecare zi...
,,Sunt o mie de feluri de a pierde o zi, însă niciunul de a o aduce înapoi.”
  Un sfarsit de saptamana cu intamplari fericite...
la multzi ani KissKissKiss"
 "De aici din departari iti trimit o raza de soare si numai ganduri bune,
La multi ani!!!!!!!!!
Iti doresc multa sanatate,fericire si sa fii iubita....
Cu tot respectul..."

6 comentarii:

  1. Imi pare rau ca nu am putut sa-ti transmit prin viu grai felicitarile tu fiind ca de obicei foarte ocupata..., dar sper ca se va intampla vreodata si asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. ...eram ocupata si telefonul prea departe de mine in acel moment cind ai sunat...dar speram sa revii cu alt sunet

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări!
    Tocmai v-aţi aniversat..îmbătrânirea...spunea un filosof român..
    La mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
  4. merci....si ea e un motiv de aniversare :))

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani ! Frumos blog, mai trec :))

    RăspundețiȘtergere