14 septembrie, 2011

,,În fiecare zi mi-e dor de ceva sau de cineva !

În fiecare zi mi-e dor de un cuvânt de încurajare şi bunătate, pentru că tot mai puţini sunt oamenii care o fac. În fiecare zi mi-e dor de un prieten adevărat, pentru că această noţiune de mult şi-a pierdut adevărata semnificaţie. În fiecare zi mi-e dor de dragoste, dragoste pură, pentru că omenirea nu mai pune valoare pe acest sentiment nobil. În fiecare zi mi-e dor de adevăr, pentru că minciuna mă sufocă. În fiecare zi mi-e dor de mine, pentru că în aglomerarea vieţii încep adesea să uit cine sunt!,,

Un comentariu:

  1. "In fiecare zi mi-e dor de ceva sau de cineva!"
    Vezi ca s-ar putea sa ti se indeplineasca... si atunci parca vad ca ai sa schimbi titlul in
    "In fiecare zi mi-e dor de ceva sau de tine!"...
    :P

    RăspundețiȘtergere