19 noiembrie, 2009

pentru un prieten drag

         "Prietenia este confortul inexprimabil de a te simţi în siguranţă cu o persoană, fără a trebui să-ţi cântăreşti gândurile, nici să-ţi măsori cuvintele."  George Eliot                            

       Un prieten drag mi-a zis azi sa scriu ceva pe blog, imi veni ideia sa scriu ceva de prietenia dintre noi. Ne-am cunoscut asa mai mult din curiozitate asi zice, iar cu timpul s-a nascut e relatie de prietenie sincera bazata pe incredere si respect. Ma bucur ca te-am cunoscut, ca pot vorbi orice cu tine si de bine si de rau, ca ma faci sa zimbesc, ca imi dai sfaturi....desi eu nu prea le-am ascultat la inceput. Da...stiu ca mai sint si rea citeodata sau cum imi zici tu in momentele alea "arici" - dar si in momentele alea esti rabdator cu mine. Multumesc pentru prietenia ta ...iti doresc tot cei mai frumos in lume si mult Soare in viata ta si celor dragi tie, si sa ramii mereu pozitiv

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu